Επιστροφή από Διακοπές ( Back to betting)

Πέρασαν δύο βδομάδες από το τελευταίο άρθρο γιατί έπρεπε και εγώ σαν άνθρωπος, να κάνω τις διακοπές μου. Δεν έχω παράπονο, πέρασα πολύ όμορφα αφού διακοπές στις Κυκλάδες και να περάσει κάποιος άσχημα θα πρέπει να το προσπαθήσει πολύ. Δυστυχώς, τέλος τώρα και τα κεφάλια πάλι μέσα. Εύχομαι να ξεκινήσουμε από εκεί που τελειώσαμε στο τελευταίο post όπου είχαμε επιτυχία 100% και να μας πάει όλη χρονιά έτσι.
Η αλήθειά είναι ότι μου είχε λείψει λίγο το computer και η ενασχόληση ζωηρά με το στοίχημα τις δύο αυτές βδομάδες. Αυτό που δε μου έλειψε καθόλου είναι το Ελληνικό ποδόσφαιρο οπού ακόμα και τώρα που γράφω δε ξέρω αν θα γίνουν σίγουρα όλοι οι αγώνες το Σ/Κ.

Αυτο το Σ/Κ ξεκινάνε και τα πρωταθλήματα της Ισπανίας , Ιταλίας  (γι αυτό δεν είμαι σίγουρος ακόμα αν θα ξεκινήσει ) στα οποία ακόμα δε θα προτείνω τίποτα αφου ξέρουμε ότι οι πρεμιέρες κρύβουν εκπλήξεις.

Στα σημερινά τώρα η Λόκερεν στο Βέλγιο θα κερδίσει τη νεοφώτιστη Ουντ-Χέβερλε στη Γερμανία, η Νυρεμβέργη θα επικρατήσει λογικά της Άουγκσμπουργκ ενώ και η Μπάγερν θα κάνει το διπλό. Στο Μίντλεσμπρο - Κόβεντρι η φιλοξενούμενη ομάδα έχει βάλει μόνο ένα γκολ σε 4 αγώνες και βρίσκεται δεύτερη από το τέλος όταν η αντίπαλος της έχει κάνει ένα πολύ καλό ξεκίνημα, οπότε άσσος. Τέλος και Λεβερκούζεν αλλά και Ντόρτμουντ θα σκοράρουν οπότε GG.


Όταν εδώ ακόμα δε ξέρουμε αν θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα και με ποιους, στο εξωτερικό απολαμβάνουν το παρακάτω θέαμα από τις ομάδες τους.

Σχόλια

Συνολικές προβολές σελίδας