Betting σε πρεμιέρες πρωταθλημάτων

Καλημέρα φίλοι μου. Είμαστε σε πάρα πολύ καλή φόρμα αφού και στα τρία άρθρα μέχρι τώρα δεν έχουμε χάσει σημείο. Η συχνότητα γραφής δεν είναι αυτή που επιθυμώ, αλλα δυστυχώς δε προλαβαίνω να γράφω κάθε μέρα και να ψάχνω σημεία για να προτείνω. 
Το κουπόνι απαιτεί πολύ χρόνο για μελέτη και δυστυχώς στη παρούσα φάση, μου είναι πολύ δύσκολο. Θα προσπαθήσω να γράφω πιο συχνά  αλλά τώρα στις διακοπές όπου όλη μέρα βρίσκομαι στη θάλασσα, μου φαίνεται πιο δύσκολο. Επιπλέον έχω και το πρόβλημα με το ηλεκτρικό ρεύμα, αφού μόλις υπερφορτωθεί το δίκτυο από τη χρήση κλιματιστικών, γίνεται διακοπή και τότε δεν υπάρχει ούτε ιντερνετ ούτε τίποτα για αρκετές ώρες στο νησί.

Στα σημερίνα τώρα. Ομάδες που προέρχονται απο φιλικά προετοιμασίας και παίζουν κατευθείαν έναν τίτλο, μου δίνουν πάντα την αίσθηση ότι θα φέρουν over. Άρα στο ντέρμπι του Manchester βλέπω το over και μάλλον ο τίτλος στη City. Στη Σουηδία βλέπω τη νίκη της Έλφσμποργκ αφού μετά τον αποκλεισμό της από το Champions League θα αφιερωθεί στα εγχώρια ενώ και η Καλμάρ έχει μια πτωτική πορεία. Πιθανό θεωρώ και το διπλό της Club Brugge επί της Sint Truiden και τέλος το διπλό της Λεβερκούζεν επί της Μάιντζ αφού η γηπεδούχος ομάδα πέρασε δύσκολα στο Europa και έχει αποδυναμωθεί από πέρσι.

Σχόλια

Συνολικές προβολές σελίδας