International Friendlies

Καλησπέρα φίλοι μου. Κάποια στιγμή θα γινόταν και αυτό, δε θα πιάναμε όλα τα σημεία. Το over στο τελικό το πιάσαμε αλλά το τίτλο τελικά τον πανηγύρισαν οι κόκκινοι διάβολοι αφού οι αντίπαλοι τους δεν εμφανίστηκαν ποτέ στο δεύτερο ημίχρονο. Όσο για το διπλό της Μπριζ άμα από 0-3 στο κάνουν 3-3 με δέκα παίκτες και μάλιστα στο 94 είναι σα να μου λέει μη με ξανακουμπήσεις φέτος. Στα σημερινά τώρα, επειδή όπως σας έχω πει είμαι σε διακοπές, τώρα που σας γράφω έχω τσιμπήσει το laptop και είμαι αραχτός κάτω από ένα αλμυρίκι. Δίπλα μου έχω το φραπεδάκι και ψάχνω να βρω τι θα παίξω. Έχει πέσει μια ψιλομελέτη στο κουπόνι αλλά κάθομαι και σκέφτομαι ποιος λογικός άνθρωπος θα ποντάρει αρκετά χρήματα σε διεθνή φιλικά εθνικών ομάδων και δει τον Αύγουστο. Για αυτό σήμερα θα πάμε για πολύ χαλαρά πονταρίσματα κυνηγώντας τις μεγάλες αποδόσεις.



Έτσι, λοιπόν, ανάμεσα σε Ιταλία και Ισπανία θα προτιμήσω και τις δύο βάζοντας το οβεράκι, κάτι το οποίο δε θα αλλάξει και στον αγώνα της  Γερμανίας με τη Βραζιλία. Πιθανό under η Ελλάδα αφου και δύσκολα βάζει γκολ αλλά και δύσκολα τρώει. Τέλος πρώτη του Νόμπλια σήμερα στη Κύπρο και το παιχνιδάκι ο ΟΠΑΠ δε μας το δίνει. Έξω πάντως εγώ θα τιμήσω τον άσσο αφού θεωρώ ότι οι Κύπριοι έχουν και καλύτερη ομάδα και καλύτερο υλικο.


 


Σχόλια

Συνολικές προβολές σελίδας