Πάμε Ταμείο (Pame Tameio)

Καλημέρα ....

Σχετικά καλά πήγαμε χτες αφού είχαμε 4 στα 6 επαληθευμένα σημεία ενώ θα μπορούσε να ήταν και καλύτερα αν κέρδιζε και η Σαμπντόρια, αλλά δεν έχω παράπονο αφού κάτι βγάλαμε στο στοίχημα. Σήμερα το κουπόνι έχει αρκετές επιλογές ενώ δεσπόζει το ντέρμπι στην Αγγλία Μάντσεστερ εναντίον Τσέλσι όπου η επιλογή μου είναι το over. Το διπλό της άλλης ομάδας του Μάντσεστερ είναι η δεύτερη επιλογή μου από την Αγγλία.

  Στην Ιταλία η Λάτσιο του Τζιμπρίλ θα κερδίσει σήμερα ενώ βλέπω το Γάλλο να σκοράρει πάλι στο παιχνίδι. H Juventus δείχνει σε πολύ καλή κατάσταση και θα περάσει από την έδρα της Σιενα. Προσοχή στο Νάπολι - Μίλαν αφού οι βόρειοι πάνε χωρίς Ίμπρα, Αμπροζινι, Μεξές,Γκατούζο, Φλαμινί, Ρομπίνιο,Πίπο. Πολύ πιθανό το under.

Στην Ισπανία η νίκη της Ατλέτικο επί της Σαταντερ είναι η μία από τις δύο επιλογές μου. Η άλλη είναι ότι μετά τα τέσσερα γκολ χτες του Μέσι ο Ρονάλντο θα έχει σκυλιάσει και θα θέλει να τον πλησιάσει. Οπότε επιλογή μου είναι ότι θα σκοράρει σήμερα.

Τέλος στη Γαλλία η Μαρσέιγ διπλό δεν έχει κάνει ακόμα, και παίζει με η Λυών που με νίκη πιάνει τη κορυφή. Μπορεί να μη σκοράρουν πολύ και οι δύο μέχρι τώρα αλλά εγώ θα ρισκάρω επιλέγοντας το over.

Υ.Γ Άντε και με τη νίκη στο τελικό σήμερα οι Γάλλοι,λέω να βάλω κανά ψιλό επάνω τους.


Σχόλια

Συνολικές προβολές σελίδας