Μπαράζ Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος (Euro 2012)

Καλησπέρα

Ξεκινάω από τη κλασική γκαντεμιά που με διακατέχει αφού χάλασε το modem μου, δε συγχρονίζει με τίποτα και αναβοσβήνει ακόμα και το power, ευτυχώς μετά από επικοινωνία με το πάροχο θα μου στείλουν καινούριο. Θα μου πείτε τώρα πως γράφω χωρίς internet και θα σας πω ας είναι καλά ο "γείτονας" και το laptop μου. Όσο για δουλειά σήμερα δεν πήγα γιατί είμαι και κρυωμένος, οπότε φαντάζεστε νεύρα όταν συνειδητοποίησα ότι θα κάτσω σπίτι χωρίς internet. 

Στα του στοιχήματος τώρα σήμερα έχουμε τα μπαράζ του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος με τέσσερα ζευγάρια. Ένα από αυτά είναι μεταξύ των γειτόνων μας Τούρκων και των Κροατών. Οι Τούρκοι ήδη έχουν ετοιμάσει εχθρική ατμόσφαιρα όπως αυτοί ξέρουν (τα έχουν ξανακάνει το παρελθόν με Ελβετία) οπότε τους άνευρους Κροάτες τους περιμένει δύσκολο έργο. Επιπλέον δε μου έδειξαν και τίποτα ιδιαίτερο στο Καραισκάκης οπότε θα ποντάρω στον άσσο αλλά με μικρή διαφορά γκολ π.χ 1-0.

Οι Τσέχοι φιλοξενούν το Μαυροβούνιο το οποίο νομίζω έχει κάνει ήδη την υπέρβαση του και δε θα πάρει θετικό αποτέλεσμα σήμερα. Μη ξεχνάμε ότι οι Τσέχοι έχουν συγκριτικά με τους αντιπάλους τους τεράστια εμπειρία και δε θα αφήσουν την ευκαιρία να πάει χαμένη.

Τα ίδια ισχύουν και στο Βοσνία - Πορτογαλία αφού οι Πορτογάλοι είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τη πρόκριση. Εύκολα ή δύσκολα η παρέα του Ronaldo θα επικρατήσει σε ένα ματς κλειστό αφού οι Βόσνιοι θα φοβούνται να ανοιχτούν μη φάνε γκολ και χαθεί από νωρίς η υπόθεση πρόκριση, ενώ οι Πορτογάλοι βολεύονται και με Χ. Το διπλό το πιστεύω να γίνεται προς το τέλος όταν οι Βόσνιοι θα ξεχαστούν, θα ανοιχτούν και θα τους γλεντήσουν σε αντεπιθέσεις οι Πορτογάλοι.

Σχόλια

Συνολικές προβολές σελίδας